Loading...
Oppdag

VIA OUTLETS PROSESS FOR EKSTERNE KLAGER

VIA Outlets streber etter å drive sin virksomhet på en etisk og bærekraftig måte.

Hvis du har noen klager eller tvil angående beslutninger eller handlinger tatt av VIA Outlets, dets ansatte eller dets agenter i denne forbindelse, kan du kommunisere klagen din gjennom denne sikre kanalen: [email protected].

For denne typen formål vil det alltid være grunnlag for å klage når noen av dem oppstår:

o Begå en kriminell handling;

o Manglende overholdelse av en lovfestet forpliktelse;

o Forårsake fare for helse og sikkerhet;

o Skade miljøet;

o Sosialt krenkende oppførsel (f.eks. rasisme, sexisme eller enhver form for diskriminering)

o Brudd på VIA Outlets verdier og prinsipper som beskrevet i VIA Outlets retningslinjer, inkludert bestikkelser og korrupsjon;

o Økonomisk svindel eller uredelighet;

o Oppførsel som kan skade VIA Outlets omdømme eller økonomiske velvære eller uetisk oppførsel;

o Bevisst tilbakeholdelse av informasjon relatert til noe av det ovennevnte.

Klagen din kan sendes inn i alle former, men det ville virkelig hjelpe om du delte spesifikk informasjon. Alle klager som sendes inn via denne kanalen vil bli tatt på alvor og vil bli undersøkt av vår Compliance Manager. Vi vil sikre at klagen din vil bli behandlet konfidensielt, at identiteten din forblir konfidensiell (der det er mulig og hvis du foretrekker det) og at du vil bli beskyttet mot represalier og skadelige handlinger.

Denne klagekanalen kan kun brukes av eksterne parter.

Til informasjon, her er prosessen VIA Outlets følger hvis en klage reises:

Trinn 1 (rapportering)

Du kan rapportere skriftlig via e-postkanalen: [email protected]. Du vil motta en bekreftelse på mottak av klagen din innen 7 dager etter at du har sendt den.

Trinn 2 (bekreftelse av tillatelse og etterforskning)

VIA Outlets Compliance Manager vil informere deg om klagen din er tillatt for undersøkelse og dine rettigheter gjennom hele prosessen.

En intern undersøkelse vil bli utført av VIA Outlets Compliance Manager eller, om nødvendig, av Head of Legal. Du vil motta oppdateringer om statusen til klagen din, og VIA Outlets Compliance Manager kan be om tilleggsinformasjon fra deg og har rett til å foreta ytterligere henvendelser der det er nødvendig, med interne eller eksterne parter (avhengig av klagens art).

Vær oppmerksom på at denne kanalen verken er en generell eller kommersiell informasjonskanal eller en kanal for å behandle kommersielle gjesteklager. Alle generelle eller kommersielle spørsmål som reises gjennom denne kanalen vil ikke bli håndtert av VIA Outlets Compliance Manager, men vil bli videresendt til ansvarlig serviceavdeling. For generelle eller kommersielle spørsmål, kontakt [email protected]

Trinn 3 (utstedelse av rapport)

Når etterforskningen er fullført, vil funnene og de anbefalte løsningene bli gjennomgått i fellesskap av VIA Outlets Compliance Manager og Head of Legal før en endelig rapport vil bli utstedt.

Du vil bli informert om utfallet av undersøkelsen så snart rapporten er klar. Under normale omstendigheter tar VIA Outlets sikte på å fullføre klagegjennomgangen og granskingsprosessen innen 3 måneder etter mottak (i komplekse tilfeller kan denne prosessen ta lengre tid).

Vær oppmerksom på at, der det er aktuelt, vil de nødvendige tiltakene bli iverksatt, og der det er berettiget eller nødvendig, vil de kompetente myndighetene bli informert.

*For å sende en anonym e-post kan du opprette en anonym e-postkonto på hvilken som helst gratis plattform, f.eks. https://protonmail.com

Velkommen til shopping med over 150 kjente merkevarer!

Oslo Fashion Outlet

Våre butikkerSiste tilbudLedige stillinger

Som medlem får du tilgang til eksklusive medlemstilbud. Dessuten sparer du penger hver gang du handler på Oslo Fashion Outlet.

Bli medlem
Kart+47 974 74 070
Alle vilkår og retningslinjerPersonvernCookie policy

© Oslo Fashion Outlet, Vestbyveien 155, 1543 Vestby